• de leukste DIY pakketten
  • leuk als cadeau voor Sint en kerst
  • gratis bezorgd in Waterland

ALGEMENE VRAGEN


Moet ik een account aanmaken als ik iets wil bestellen?

Om een bestelling te kunnen plaatsen hebben wij je naam, adres en e-mailadres nodig. Een account aanmaken is niet verplicht. Na het plaatsen van je bestelling kun je een account aanmaken, zodat je bij een volgend bezoek eenvoudig kunt aanmelden en je je gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen. Als je een account bij The Workshop Monnickendam hebt kun je je bestellingen volgen en je orderhistorie inzien.


Worden mijn gegevens zorgvuldig behandeld?

Om je bestelling te verwerken hebben wij je naam, (factuur- en verzend-) adres, e-mailadres nodig. Deze gegevens worden vertrouwelijk behandeld en alleen gebruikt om je bestelling te kunnen versturen en de betaalgegevens te kunnen controleren.

 


Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Natuurlijk doen wij ons best om dit soort vergissingen te voorkomen, maar iedereen maakt foutenen een foutje kan er zomaar in sluipen..

Neem telefonisch contact met ons of via email en vertel ons wat er fout is gegaan. Wij zullen zo spoedig mogelijk voor een oplossing zorgen.


Staat jouw vraag hier niet bij, neem dan contact met ons op of vul het contactformulier in.